e-mail

visnelirujj@gmail.com

3 Mart 2015 Salı

Flormar Alışverişim

Merhaba!

Bugün alışveriş yazımla karşınızdayım. :)

Flormar online siparişten çok şikayet duydum ama yine de şansımı denedim. Ürünleri gece sipariş verdim ve ertesi gün kargolandı. Hızlarını çok sevdim ve eksik, yanlış ürün sorunu da yaşamadım.
Ayrıca çok güzel sarıp sarmalamışlardı hakkını vermek lazım.

Flormar alışverişim



Neler almışım tek tek bakalım, daha sonra da ayrıntılı yazısı gelecek mutlaka :)

Önce rujlardan başlıyalım.

Flormar Supermatte Ruj 210; Sen nasıl güzel bir renksin öyle. Yazısını yazmak için resmen sabırsızlanıyorum. Bir blogda görüp denemeden sipariş verdim. İyi ki düşünmeden almışım. Fahriye Evcen'in Çalıkuşu'nda ki ruju olarak geçiyor bu arada :)

Flormar Supermatte Ruj 212; Nars Velvet Matte Lip Pencil Dolce Vita renginin bire bir aynısı olarak söz ediliyor kendisinden. Nars Dolce Vita'yı denemediğimden bu konuda yorum yapamayacağım ama bunu da çok sevdim ben.

Flormar Supershine Ruj 512; Koyu renk kullanmaya alışık değilim aslında ama günlük kullanmadıkça bu rengi de sevdim ben. 


Supermatte M122 Oje; Henüz denemedim.

Mini refill spray; Çok iş göreceğini düşünerek almıştım. Ama malesef bozuk çıktı :( Hatta arka tıpası hafif yağlı gibiydi ama bana öyle geldi diye düşünmüştüm. Bence başka biri bozuk olduğu için iade etti ve bana geldi :( Daha kötüsü ben ürünlerin tam olduğunu görünce hemen faturayı atmıştım. Müşteri hizmetlerine mail attım ama geri dönüş bile yapmadılar! Sonuç olarak çöpe gidecek.

Multi-Purpose Blending Sponge; Görevini güzel yaptığını düşünüyorum. Aydınlatıcı uygularken severek kullanıyorum. Uygun fiyatıyla alınası bir ürün.

Lipliner 201; Herkes duymuştur bu kalemi herhalde :)

Far Paleti 07; Övüldüğü kadar varmış, çok sevdim gerçekten. Yazısı çok yakında :))

Diğer oje, elmalı lip balm ve fırça seti ise hediye olarak gönderilmişti. 

Ojenin rengini çok aramışlar mı diye merak etmekteyim. Bence onlarda yaptıkları hatayı anladılar niye ürettik diye düşünürken baktılar satılmıyor herkese dağıtmaya başladılar. :))

Elmalı lip balm; Şeffaf ve kokusu güzel.

Fırça seti; Henüz denemedim. 


Benim alışverişim böyleydi. Tanıdık gelen ürünler var mı? :) 

Görüşmek üzere :)












5 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, far paletinde benım de gözüm var :))

    YanıtlaSil
  2. fırçaları merakla bekliyorum =))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım ben fırça setinin yazısını bekliyorum senden dökülme yapicakmi diye mereklardayim bir flormar setim yapmıştı bunlari cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Flormar 07 paleti benim de en sevdiğim, günlük kullanım için çok uygun bir palet. Güzel günlerde kullan canım aldıklarını. İlgilenirsen ben de seni bloguma beklerim. Sevgiler. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. İyı günlerde kullan canım

    YanıtlaSil