e-mail

visnelirujj@gmail.com

2 Şubat 2015 Pazartesi

Nuxe-Lip Balm


Merhaba!

Şu sıralar havalar bir iyi bir kötü. Bu hava değişimlerinden, yada soğuk havalardan en çok da dudaklarımız etkileniyor. Kuruyor, çatlıyor, kabuklanıyor ve bu durumdan hiç birimiz hoşlanmıyoruz. Bir de sürekli bir soyma eğilimine giriyoruz en azından malesef ben öyle yapıyorum. Hal böyle oluncada ruj bile paramparça dudakta bir şeye benzemiyor. İşte tamda bu sırada imdadıma Nuxe yetişti!


Nuxe lip balm

Nuxe Lip Balm'ın minicik bir kavanozu var. Resimde belki olduğundan daha büyük görünmüş olabilir. 15 g ağırlığa sahip. Bende ki 20. yıla özel pembe renkli kavanozu. Kavanozda olması dezavantaj gibi görülebilir ama ben evdeyken yada yatarken sürdüğüm için benim için sorun değil.
Tek kötü yanı dudaklarınızda varlığını hissedebiliyorsunuz buda yapısının yoğunluğundan kaynaklanıyor sanırım.

Nuxe lip balm

Bunu kullanmaya başladıktan sonra dudaklarımda gerçekten farkı gördüm uyandığımda pürüzsüz oluyordu dudaklarım ve çatlama sorunu da ortadan kalktı.
Gelelim en güzel kısmına tabii ki kokusu... Bal ve greyfurt aromalıymış ama bence mükemmel bir portakal kokusu var. Kokladıkça koklayası geliyor insanın. Hatta yanılmıyorsam dankek olması lazım onun meyveli keki gibi kokuyor :)

Ben bu ürünü çok ama çok sevdim. Bittikçe alırım. Gerçi ürün küçük olmasına rağmen baya bereketli bitmesi uzun zaman alır. Siz bu lip balm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Görüşmek üzere. :)

4 yorum:

  1. Hep aynı markaların etrafında dönüp dolaştığımı fark ettim. O yüzden böyle bir üründen haberim bile yoktu. Sayende haberdar oldum canım sağol :) Yoğun kıvamlı oluşu ilgimi çekti, merak ettim. Değişik ürünler kullanmaya çalışıcam artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, faydalı olduysa ne mutlu bana :) Denemelisin, hiç olmadı koklamalısın :))

      Sil
  2. Bu ürünü denemek istiyordum güzel yorumlamışsın canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğini umuyorum canım. Çok teşekkür ederim :))

      Sil